2019年6月30日 星期日

Anthony Sir偷文攻擊我後即刪

Anthony Sir膽敢公開偷我的博文章
Anthony & Ann 羅生門事件 

我已分享ANTHONY 及ANN是兩公婆,專出來呃人扮投資者教人買樓,然後再呃人跟他們去大陸買樓賺回佣!

而,我也分享了ANTHONY的老婆ANN偷我文一事! 原來,她細時都拿同學的筆記公開售賣賺錢,原來已經有前科!


ANTHONY有個如此的老婆,還想為她做架兩? 想來恐嚇指要告我? 

誰知,原本他有兩篇公開恐嚇指要告我的留言? 不知何解其中一篇,他突然刪除?  

而,此人無一份工做得長,曾攪很多所謂網站的東西,最後...

最後,都可以自己解散不在存在有關公司?


可見,ANTHONY及他老婆ANN兩人,都是一無所成! 



4 則留言:

  1. 你講得好好啊,老千Anthony 就係專呃人買樓賺回佣、顧問費、團購費,我就係受害人

    回覆刪除
  2. 你講得好好啊,老千Anthony 就係專呃人買樓賺回佣、顧問費、團購費,我就係受害人

    回覆刪除
  3. 你講得好好啊,老千Anthony 就係專呃人買樓賺回佣、顧問費、團購費,我就係受害人

    回覆刪除
  4. 你講得好好啊,老千Anthony 就係專呃人買樓賺回佣、顧問費、團購費,我就係受害人

    回覆刪除