2019年1月17日 星期四

1%_幕後真師傅


原來,報紙上經常分享及唱好惠州的1%ANTHONY,他常說跟師傅到全國找潛力盤,原來的真正背後大師傅,就是上面這個叫DOOBY SIR 李海文。

4 則留言:

  1. 我唔係大師傅,只係想同我認識的好朋友及港澳朋友分享下我在大灣區的投資物業一D所見所聞,希望港澳好朋友得到安全,穩健投資,我亦無睇好惠州房地產市場。請多多包涵🙏🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 1) 我寫此文那時, 以為ANTHONY SIR一直稱他的師傅就是你, 後來才知原來一直都攪錯, 後來才知不是指你, 是指GIANO SIR!
      2) 我知你一向都不看好惠州樓, 因為你只專心昆香港人去買無大陸佬要的中山珠海樓. 所以你無睇好惠州樓, 是明白你的立場與利益的.
      3) 你口中的所謂穩健投資, 就是推人去接火捧的中山珠海樓?!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心你看我的寫你的文章, 我真心希望你專賣珠海樓的, 真要拿出良心做人. 因為中山珠海樓, 一向都知, 無大陸佬買才要推來香港昆香港人買.

      刪除